Βαθμολογήστε το blog :

Δευτέρα 23 Απριλίου 2012

Καουτσουκια!!!

Γεια σε ολους ! Σημερα θα σας δειξω ενα ωραιο βιντεο με χειροτεχνια : πως να φτιαξετε βραχιολακια απο καουτσουκ σε πολλα χρωματα και σχεδια!!
Εγω εχω ηδη φτιαξει δυο, αλλα πιστευω οτι ειναι ωρα να διαβασω, οποτε γραφω αυτην την αναρτηση και την κανω, για διαβασμα -πολυ- δυστυχως.


Η τεχνικη της κοπελας στο βιντεο ειναι πολυ ευκολη, αλλα εγω οταν παραγγηλα το κορδονι και τα σχεδιακια, δεν ηξερα να παρω και συρμα για να τα περναω πιο ευκολα. Και φυσικα ξερετε γιατι τα κανω ολα αυτα;;; Γιατι μου ειπε η μαμα μου οτι μολις μαθω να τα φτιαχνω θα μου ανοιξει ιστοσελιδα (blogger :[ gamwto) για να τα πουλαω!!
Φυσικα θα τ'ανοιξω το καλοκαιρακι γιατι τωρα δεν εχω χρονο γιατι ανοιξαν τα σχολειακια μας.!!!
Πως πηγε η δικη σας μερα; Εμας ο mlks ο δασκαλος μας εβαλε 3προβληματα μαθηματικων (το βλημα) και 1 εφαρμογη και μια εκθεση και μια εγκλιτικη αντικατασταση...
Αχ βαριεμαι, θελω να συνεχισω τα καουτσουκιααα!
Φιλακια αγαπεςς!

2 σχόλια:

  1. πολυ ορεο το βιντεο και τα βραχιολακια αν νικησο θα εθελα σε χρωμα ροζ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εγω ειμαι ξανα θα ηθελα να πω πωσ σεν βρισκω το like

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφηστε το σχολιο σας και μπειτε στην κληρωση για 4 μηνες superstar!