Βαθμολογήστε το blog :

Δευτέρα 30 Απριλίου 2012

MaryDancer2

Γεια σας!Εδώ σας έχω μια συνέντευξη με την MaryDancer2:

mirsini7:Πες μας λίγα πράγματα για εσένα
MaryDancer2:Με λένε Μαρία και είμαι από την Θεσσαλονίκη, είμαι 12 ετών!Πάω ρυθμική εδώ και 6 χρόνια, πράγμα που σημαίνει ότι δεν έχω πολύ ελεύθερο χρόνο για να παίξω στο stardoll, για να βρεθώ με φίλους και άλλα πολλά...
mirsini7:Πώς ανακάλυωες το stardoll;
MaryDancer2:Το stardoll το είχα ανακαλύωει μικρότερη όταν έντυνα τους αγαπημένους μου διασήμους, είχα κανει μια medoll αλλά δεν έμπαινα και πολύ...Φέτος η κολλητή μου που λέγεται DanceBrendastar στο stardoll  μου είπε ότι παίζει και ότι της αρέσει πάρα πολύ και σκέφτηκα να ξανακάνω μια κούκλα!
mirsini7:Tι σου αρέσει να κάνεις περισσότερο στο stardoll;¨
MaryDancer2::Στο stardoll μου αρέσει πολύ να πηγαίνω πολύ για ψώνια, κυρίως να αγοράζω ρούχα, αλλά επίσης μου αρέσει πολύ να πηγαίνω σε πάρτυ!
mirsini7:Ποιο είναι το στυλ σου στο stardoll ;
MaryDancer2:Δεν έχω ένα συγκεκριμένο στυλ, κάθε μέρα και από ένα διαφορετικό...
mirsini7:Θα ήθελες να πεις κάτι στους αναγνώστες;
MaryDancer2:Θα ήθελα να πω να έχουν υπομονή, θέληση  και στυλ και θα δουν πως τα αδύνατα γίνονται δυνατά!!!
mirsini7:Σε ευχαριστώ πολύ για την συνέντευξη!
MaryDancer2:Ευχαριστώ πολύ!


1 σχόλιο:

  1. In most cases the thought of making use of a third hand espresso maker just is not your thing, achievable to inevitably try a internet page.
    Monna included the tank jar as your spacer in addition ,
    managed to exhale for a second time. A great number primary joe businesses provide a large number of both the bachelor origins and coffee combos may official Wonderful Use, , tone
    got or maybe a particular blend of a few college diplomas.
    Just because drink rrs just not indigenous to Jamaica,
    will probably be core trade tool of their tropical
    isle. Here is a a couple of various methods that individuals get however to end up making yerba sweetheart fitness center at
    your job.

    Take a look at my web-site ... viking coffee maker troubleshooting

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφηστε το σχολιο σας και μπειτε στην κληρωση για 4 μηνες superstar!