Βαθμολογήστε το blog :

Σάββατο 28 Απριλίου 2012

Συνεντευξούλα!

Γεια σας!Τι μου κάνετε;Ελπίζω να περνάτε καλά ειδικά τώρα που ο καιρός ανοίγει και μπόρειτε να βγαίνεται βόλτες!Όμως οι μεγαλύτερες μην ξεχάσετε και πολύ τις εξετάσεις σας!Στο θέμα μας τώρα!Σας έχω μια ωραιότατη συνέντευξη με την guidogirlstar!
mirsini7:Πες μας τα συναισθήματα σου όταν πρωτοείδες ότι είχες βγει NCG.
guidogirlstar:Όταν πρωτοείδα στο εξώφυλλο να γράφει και να δείχνει ότι είχα βγει NCG ειλικρινά αισθάνθηκα υπέροχα!Γιατί προσπαθώ να βγω εδώ και έναν χρόνο και επιτέλους ένα από τα όνειρά μου στο stardoll έγινε πραγματικότητα!
mirsini7:Πώς έμαθες το stardoll?
guidogirlstar:Το stardoll το έμαθα μέσω μιας φίλης μου η οποία μου είπε τα καλύτερα λόγια για αυτό έτσι έγινα μέλος και ειλικρινά με εντυπωσίασε!
mirsini7:Ποιο είναι το στυλ σου στο stardoll?Είναι ίδιο με την πραγματικότητα;
guidogirlstar:Το στυλ μου στο stardoll μερικές φορές είναι πιο φρου φρου και αρώματα να το πω έτσι άλλα μερικές φορές κάνω και αλλαγές και ντύνω την κούκλα μου πιο ροκ.Το στυλ μου βέβαια στην πραγματικότητα είναι κάπως έτσι διότι στο stardoll δείχνω πια είμαι πραγματικά και δεν προσπαθώ να αντιγράψω!
mirsini7:Από που παίρνεις την έμπνευση για να διακοσμήσεις τις σουίτες σου;
guidogirlstar:Tην έμπνευσή μου δεν την παίρνω από κάποιον απλά διακοσμώ τις σουίτες μου με το  στυλ  που αυτό αντιπροσωπεύω στο stardoll.
mirsini7:Θα ήθελες να πεις τίποτα στους αναγνώστες;
guidogirlstar:Θα ήθελα να πω να μην αντιγράφεται άλλους, να είστε ο εαυτός σας και να μην ακολουθείτε μόδες, είναι ρόδες που γυρνάνε!
mirsini7:Σε ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου!
guidogirlstar:Εγώ σε ευχαριστώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφηστε το σχολιο σας και μπειτε στην κληρωση για 4 μηνες superstar!