Βαθμολογήστε το blog :

Δευτέρα 23 Απριλίου 2012

Kakiolini!

Hi Girls!Ελπίζω να ήταν καλή η πρώτη μέρα στο σχολείο!Εδώ σας έχω μια πολύ ωραία συνέντευξη με την kakiolini!
mirsini7:Είναι η πρώτη φορά που βγήκες NCG ή έχεις ξαναβγει;
kakiolini:Ναι,είναι η πρώτη φορά που βγήκα ncg και είμαι πολύ ενθουσιασμένη όπως κάθε κορίτσι πιστεύω πως θα ήταν.Τυχαία είδα ότι βγήκα καθώς έπεσα πάνω στο εξώφυλο από τα καυτά νέα!
mirsini7:Από που παίρνεις την έμπνευση για να διακοσμήσεις τις σουίτες σου;
kakiolini:Βασικά επειδή είμαι μικρούλα(10 χρονών) με βοηθάει σε κάποια πράγματα η αδερφή μου.Πιστεύω ότι το βασικό για να πετύχεις είναι η φαντασία σου,η δημιουργικότητα και η επιμονή.Έχω χρειαστεί να αλλάξω πολλές φορές τις σουίτες για να αρέσουν!Δεν έχω αντλήσει από κάπου συγκεκριμένα την έμπνευση για να διακοσμήσω.
mirsini7:Τι πιστεύεις για τις non-superstars;
kakiolini:Ούτε εγώ είμαι superstar!Έχω γίνει αρκετές φορές αλλά τώρα που βγήκα δεν είμαι!Πιστεύω ότι είναι πιο δύσκολο να βγεις νικήτρια σε κάτι αν δεν έχεις γίνει έστω μια φορά superstar!Αυτό δεν σε εμποδίζει φυσικά από τη νίκη.Όλες οι non-superstars  είναι υπέροχες κοπέλες και πολλές έχουν καλύτερες σουίτες από superstar.
mirsini7:Tι είναι αυτό που σε κρατάει σε αυτό το παιχνίδι;
kakiolini:Tο βασικό στοιχείο που με κρατάει σε αυτό το παιχνίδι είναι ότι η ιστοσελίδα ανανεώνεται συνεχώς!Εννοώ ότι κάθε χρόνο περίπου έχει καινούρια γραφικά,νέες λειτουργίες και κάθε μέρα όλο και πιο μοδάτα ρούχα.Ίσως ένας άλλος λόγος είναι το πάθος μου για τη μόδα.Θα ήθελα να σου εκμυστηρευτό ότι θέλω να γίνω σχεδιάστρια μόδας.
mirsini7:Θα ήθελες να πεις κάτι στους ανγνάστες τις συνέντευξης;
kakiolini:Φυσικα ναι!Θελω να πω σε ολα τα υπεροχα κοριτσια που διαβαζουν την συνεντευξη να μην τα παρατησουν στην προσπαθεια τους να αναδειχτουν.Αγοραστε καινουργια ρουχα,φτιαξτε τις σουτες σας ,καντε νεους φιλους.Θελω να σας πω οτι μια μερα το ειχα βαλει σκοπο να βγω ncg .Ειχα χαλασει 350 stardollars και δεν βγηκα τιποτα.Χτες βγηκα 7η στη πασαρελα κατα τυχη και ετσι με επισκεφθηκαν πολλες ελληνιδεσ και με ψηφισαν!
mirsini7:Σε ευχαριστώ πολύ!
kakiolini:Θελω να σας πω ενα μεγαλο ευχαριστω και ελπιζω να μην σας κουρασα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφηστε το σχολιο σας και μπειτε στην κληρωση για 4 μηνες superstar!