Βαθμολογήστε το blog :

Δευτέρα 9 Απριλίου 2012

Xristinasik!

Γεια σας!! Έφτασαν επιτέλους και οι διακοπές του Πάσχα που όλοι περιμέναμε με ανυπομονησια!

Πάμε όμως τώρα στην συνέντευξή μας!
mirsini7:Πώς ένιωσες όταν είδες την medoll σου ;
xristinasik:Όταν είδα ότι η Medoll μου βγήκε NCG ένιωσα πάρα πολύ ικανοποιημένη..Χάρηκα όσο τίποτε άλλο γιατί πλέον το όνειρό μου είχε πραγματοποιηθεί!
mirsini7:Tι θα ήθελες να πεις για το στυλ σου στο stardoll;
xristinasik:Προσωπικά εμένα το στυλ μoυ μου άρεσε σε εκείνη την περίπτωση όμως τον λόγο τον είχαν οι άλλοι που με ψήφιζαν.
mirsini7:Πιστεύεις το ότι το να είσαι rouality είναι μεγάλο πλεονέκτημα;
xristinasik:Κοίταξε, δεν είναι μεγάλο πλεονέκτημα ελάχιστα πολύ ελάχιστα πράγματα αλλάζουν ανάμεσα στο να είσαι Superstar και Royalty.
mirsini7:Τι θα ήθελες να πεις στους αναγνώστες της συνέντευξης?
xristinasik:Όλοι εσείς οι αναγνωστές που θα δείτε αυτά θα λέτε από μέσα σας είναι Royalty και μπορεί να κάνει πολλά περισσότερα σε αντίθεση με εμάς που είμαστε απλά μέλοι αυτού του παιχνιδιού αλλά παιδιά μην χαλιέστε, ένα παιχνίδι είναι και θα σας πω ένα πράγμα ότι μην είστε άπειρες ώρες μπροστά σε μία οθόνη κάνει κακό !
mirsini7: Σε ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου!
xristinasik: Εγώ σε ευχαριστώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφηστε το σχολιο σας και μπειτε στην κληρωση για 4 μηνες superstar!