Βαθμολογήστε το blog :

Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012

Πρώτη μέραα

Πρώτη μέρα στο σχολείο σήμερα..Εγώ είχα πιο πολύ άγχος για τα παιδιά που θα έπρεπε να ΞΑνασυναντήσω και ειδικότερα κάποια που δεν πολυπάω..Ευτυχώς δεν ήταν και πολύ άβολη η κατάσταση..Εμείς έχουμε νέα αίθουσα,πράγμα που ακόμα δεν έχουμε συνηθίσει.Είναι τεράστια και για αυτό δεν ακουγόμαστε και πολύ καλά.Είδαμε όλους τους παλιούς καθηγητές και αρκετούς καινούριους.Ελπίζω να είναι καλή :DΜας έδωσαν και καμιά 2οαριά βιβλία και ευτυχώς δεν θα έχουμε την περσινή κατάσταση;)κόμα δεν έχουμε προσαρμοστεί..Έχουμε ακόμα κανένα μήνα για αυτό XDΕσείς κορίτσια που πήγατε φέτος πρώτη φορά Γυμνάσιο;Και γενικά πώς ήταν η μέρα σας;Πείτε στα σχόλια!

Β౩ ΣΟΥ ’ΡΧΟΜΑΙΙΙΙΙ !

ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑΑΑ :D

2 σχόλια:

  1. Λοιπόν σειρά μου! Και εγώ είχα ανχος γιατι πολες κοπελες που ειναι (νμζ ξερεις τι ειναι) αφου βαφονται και ολα τα σχετικα! Εμεις εχουμε την μεγαλύτερη αίθουσα της Β΄ γιατί ήρθαν άλλα δυο κορίτσια και γίναμε 26! Είμαστε το μεγαλύτερο τμήμα του σχολίου... Δεν το περίμενα! Φιλόλογο εχουμε την ιδια σε ολα εκτος από ιστορία, πραγμα που πιστευω πως ειναι καλό! Οι περισσότεροι καθηγητές είναι καινούργιοι αλλά αυτοί με τις ιδικότητες όπως μουσικη, οικ. οικονομία κλπ είναι οι ίδιοι! Τελικά πιστεύω πως η χρονιά θα κυλήσει καλά! Β1 για ΠΑΝΤΑ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ ακόμα νιώθω σαν χαμένη...Είναι και το κτήριο έτοιμο να πέσει..Είναι και που νιώθω ακόμα σαν εκτάκι (έχω ακόμα κολλημένη στον τοίχο του δωματίου μου μια ζωγραφιά που λέει ΣΤ'1 4 ever!!!)... Κατά τ'άλλα είναι εντάξει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφηστε το σχολιο σας και μπειτε στην κληρωση για 4 μηνες superstar!