Βαθμολογήστε το blog :

Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012

Νεος διαγωνισμος με επαθλο!

Γεια σε ολους και σε ολες! Κανουμε ενα μεγαλο διαγωνισμο με επαθλο και θελουμε να παρετε μερος!! Εγω και η συνιδιοκτητρια αποφασισαμε να κανουμε ενα διαγωνισμο με επαθλο...
30 ωραιοτατα stardollars!!!
Για να τα κερδισετε πρεπει να εχετε ταλεντο στον σχεδιασμο γιατι θα ζητησω πολλα!!
Θα φτιαξετε μια περουκα στο Stardesign Hair και θα την βγαλετε φωτογραφια. Αν ειστε superstar θα την αγορασετε.
Η καλυτερη περουκα θα κερδισει 30 ζουμερα stardollars και η περουκα θα ειναι στο κεφαλι μου για τουλαχιστον μια βδομαδα!!
Το μινιμουμ των συμμετοχων πρεπει να ειναι το πεντε. Θα δεχτω των διαγωνισμο με πανω απο 5 συμμετοχες!!
Καλη τυχη!
 

2 σχόλια:

  1. θα ηταν πιο ευκολο με stardesign... εγω δεν ξερω να φτιαχνω περουκες... αλλα με το stardesign μπορω να κανω πολλα! θα επερνα μερος... αλλα δεν μπορω να κανω τπτ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ παίρνω μέρος,αλλά επειδή δεν είμαι superstar δεν μπορώ να την αγοράσω!!! Οπότε να την βγάλω φωτογραφία και να την ανεβάσω ή να σου πω το όνομα της κούκλας να την δεις??

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφηστε το σχολιο σας και μπειτε στην κληρωση για 4 μηνες superstar!