Βαθμολογήστε το blog :

Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2012

Συμβουλές !



Γεια σας!Μιας και τα σχολεία αρχίζουν σε λίγες(ελάχιστες μπορώ να πω) ημέρες είπα να κάνω μια ανάρτηση με κάποιες συμβουλές που μπορούν να σας βοηθήσουν την ημέρα του αγιασμού, αλλά και καθ΄ όλη την χρονιά!



1ο:ΡΟΥΧΑ όλα τα κορίτσια αγχονώμαστε κάθε χρόνο για το τι θα φορέσουμε την ημέρα του αγιασμού.Πιστεύω πως ένα τζιν(σορτσάκι ή μακρή,με ότι νιώθετε άνετα και σας αφήνουν να φορέσετε) με ενα T-shirt με μια ωραία στάμπα(όπως forever young,live love laugh,YOLO,LOL) ή στάμπες όπως λουλούδια και τέτοια.Μια μπλούζα τέλος πάντων απλά να είναι χρωματιστή!Για παπούτσια θα πρότεινα all-star,adidas ή toms(αν και δεν νομίζω πως πολλά κορίτσια στην Ελλάδα έχουν τομς).Καλύτερα μην βάλετε πέδιλα για να νιώθετε πιο άνετα.


Κατά την διάρκεια του σχολικού έτους: Τα ίδια με τα από πάνω όταν δεν έχετε γυμναστική.Τον χειμώνα ωραία είναι τα πουλόβερ και τα φούτερ!Τα φούτερ επίσης τα συνδυάζουμε με τις φόρμες μας και τα αθλητικά μας τις ημέρες τις γυμναστικής!


Αυτάα για τώρα..ελπίζω να βοήθησα.Στο επόμενο ποστ θα δώσω και άλλες συμβουλές!





10 σχόλια:

  1. YOLO?? Με απογοητεύεις πολύ!! Ξέρεις τι σημαίνει?? Τεσπα πολύ καλές συμβουλές,αλλά εγώ μάλλον θα φορέσω μαύρη μπλούζα που θα λέει Supernatural team και μια τζιν βερμούδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι ξέρω τι σημαίνει you only live once ;)και εμένα δεν ειναι απο τα αγαπημένα μου αλλα το έβαλα έτσι για να έχω πιο πολλά :) ωραίο και το supernatural team :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ναι ο αδερφός μου συνέχεια λέει την απάντηση από το αντίπαλο site που το έβγαλε "You Only Die Once"...Supernatural βλέπεις?? Αν όχι θα πρεπε!! Είναι τέλεια σειρά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ ωραίο! Αν δεν σε αηδιάζει το αίμα και τα σπασμένα κόκαλα. =)

      Διαγραφή
    2. Βασικά είμαι άθεη αλλά καταλαβαίνω ότι φρίκαρες λίγο...

      Διαγραφή
    3. Που κολλάει το ότι είσαι αθεη;

      Διαγραφή
    4. Στο παναγία μου που είπες! Τεσπα έχεις διαβάσει τη βίβλο?? Θα αλλάξει τελείως την γνώμη σου για τον Χριστιανισμό!!!

      Διαγραφή
    5. Όχι δεν την έχω διαβάσει...το Παναγία μου το είπα απο έκφραση..δεν είμαι και τόσο κολλημένη με την θρησκεία..τεσπα..για τα ρούχα ήταν το θέμα στην θρησκεία το πήγαμε :)

      Διαγραφή

Αφηστε το σχολιο σας και μπειτε στην κληρωση για 4 μηνες superstar!