Βαθμολογήστε το blog :

Δευτέρα 23 Απριλίου 2012

Οχι National Covergirl?? Ωχ οχι!

Γεια σε ολους, μια ωρα μετα απο την προηγουμενη αναρτηση μου αποφασισα να γραψω για κατι περιεργο που ειδα στο stardoll.
Κατ'αρχας να δουμε σημερα ποια διασημη τρεχει για national covergirl απο τα διασημα πλεον clubs.
Καμια και απο τα δυο τεραστιοτατα clubs;;;
Μα καλα, τι εγινε; Ξεκουραζομαστε; Μπα, μπα, οταν ξεκουραζονται αυτες, ολες οι αλλες ειμαστε σουζα αλλα οταν ξεκουραζομαι εγω, που εχω το δικαιωμα να το κανω, ερχεται ο καθενας και μου κανει τα νευρα πουρε, επειδη -λεει- δεν ψηφιστηκε καλα απο το club μου. Δηλαδη κατσε ρε κοπελια, κατσε για να καταλαβω, εχω το δικαιωμα να κανω ενα club-ακι στο οποιο ψηφιζουμε, αλλα 'νταξει, εγω στην παρουσιαση του club λεω οτι υπαρχει ανταγωνισμος και εσυ θα με ξεπουπουλιασεις για να με ψησεις γιατι δεν βγηκες; Νομιζεις οτι δεν εχω εννοιες ρε; Ποτε θα βγω και ξανα-ποτε θα βγω. Βγες οποτε θες αρκει να το αξιζεις. ΟΚ; Αντε.....
Βασικα εγω δεν ηθελα να την βγαλετε λαδι εσεις (οσοι με πειραζουν - οι αλλοι φιλοι μου μην παρεξηγηθητε) λεγοντας μου οτι "Να μωρε, εγω δεν βγηκα, ΑΥΤΗ ΦΤΑΙΕΙ. Εγω το αξιζω. ΑΥΤΗ ΤΟ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΕ" λες και το αξιζετε... Μια κουκλα εχετε. Μαλλι και ρουχο τιποτα αλλο, τυποποιημενα ΟΛΑ. Τουλαχιστον ολοι οσοι βγαινουν το αξιζουν κοριτσακι μου. Εχεις δει καμια να βγαινει χωρις να εχει μαλλακι καταπληκτικο, νυχι βαμμενο και ρουχο - παπουτσι Limited Edition;; Μπα, δεν νομιζω. Και ενα DKNY να εχουν, το φορανε και περνανε καλα.
Εσυ;; Τι εχεις; Αραδιασε τα μου ολα. Free, free free.
Αχ Παναγια μου, λες, να βγω. Τι θα μου δωσεις αμα βγεις; ΤΙΠΟΤΑ. Αρα και εγω το ανακοινωνω οτι ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΩ.
Λοιπον, η αναρτηση πηγε σε εναν που το ξερει οτι δεν το αξιζει, αλλα συνεχιζει να τρεχει. Τι να κανουμε; Ετσι χτυπαω εγω, αλυπητα.

2 σχόλια:

  1. Εγώ βγήκα 2 φορές National. Επειδή έγινα αργα Royalty Εχω πολλά δωρεαν ρουχα... σχεδον η μισή ντουλάπα... σπανια τα φοράω! Οταν έτρεχα ποτέ δεν βγήκα NCG!!! Βαρέθηκα να το λέω στο Chat Γιατι θα ήξερα πως δεν θα έβγαινα με την αξία μου!!! Δεν εχω ρουχα LE oυτε DKNY oυτε μανό υπερπαραγωγή... Βγήκα γιατί το άξιζα... Τουλάχιστον ετσι πιστεύω... Ουτε απο τα 2 μεγάλα κλαμπ ουτε απο τσατ 4ηφιστε με κ 4ηφιστε με ολη την μέρα!!! Δεν ειπα σε κανέναν να με 4ηφίσει :( Εγώ δεν πιστεύω πως ετσι βγαίνουν οι Εθνικες Κ., δηλ.μονο με επισημα ρουχα!!! Βγαινεις μόνο με την αξια και την εμφάνηση σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφηστε το σχολιο σας και μπειτε στην κληρωση για 4 μηνες superstar!