Βαθμολογήστε το blog :

Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2012

Λοιπόν,επειδή έχω κάτι αϋπνίες τώρα τελευταία (γύρο στις 5 το πρωί κοιμάμαι συνήθως) και καλύτερα είναι να ξοδεύω το χρόνο μου σε κάτι άλλο από τα να λιώνω τα δάχτυλά μου στα βιντεοπαιχνίδια και να καταστρέφω τα μισά μου μολύβια στο μπλοκ πριν αρχίσουν καν τα σχολεία αποφάσισα (μέχρι να αρχίσει το σχολείο τουλάχιστον) να γράφω το βράδυ. Έγινα μέλος σε αρκετά club RP στο stardoll,αλλά μετά από λίγο είναι πολύ,πολύ βαρετά.Οπότε λέω να αρχίσω και εγώ καμία ιστορία και θα γράφω κυρίως βράδυ και τα Σαββατοκύριακα (τουλάχιστον μέχρι τον Οκτώβριο που αρχίζει ο 8ος κύκλος τις αγαπημένης μου σειράς!!!Μόλις αρχίσει δεν θα μπορώ γράφω κάθε Παρασκευή ή  Σάββατο!! Είμαι τελείως κολλημένη!!! ) 

2 σχόλια:

Αφηστε το σχολιο σας και μπειτε στην κληρωση για 4 μηνες superstar!