Βαθμολογήστε το blog :

Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2012

Συμβουλές(μερος 2ο)

Γεια σας!Σε αυτήν την ανάρτηση θα σας πω ακόμα κάποιες συμβουλές για την ημέρα του αγιασμού και για ολόκληρο το σχολικό έτος!Σειρά έχει το μακιγιάζ...


Για αυτό δεν έχω να πω πολλά.Πιστεύω ότι δεν πρέπει να φοράμε make-up στο σχολείο.Εγώ φοβάμαι περισσότερο τους καθηγητές.Την ημέρα του αγιασμού το πολύ να βάλετε ένα διάφανο λιπγκλός και ΤΙΠΟΤΑ στα μάτια.Σε σχολείο πάμε, όχι σε πασαρέλα.Με το make-up επίσης επιβαρύνουμε το δέρμα μας και με την προσπάθεια μας να καλύψουμε τα σπυράκια δημιουργούμε ακόμα περισσότερα.Είμαστε έφηβες, το δέρμα μας ακόμα είναι λαμπερό και φρέσκο.Δεν χρειάζεται να το καλύπτουμε.Όταν βλέπω κορίτσια στο σχολείο βαμμένα με μολύβι ή μάσκαρα τα αποκαλώ ψωνάρες και γενικά σχηματίζω μια κακή εντύπωση για αυτές από την αρχή του έτους.Τουλάχιστον έτσι σκέφτομαι έγω.


Κατά την διάρκεια του χρόνου και ειδικά τον χειμώνα καλό είναι να βάζετε λιποζάν ή lip balm για να ενυδατώνονται τα χείλη και να τα προστατέψουμε από την ξυροδερμία.



Αυτάα για σήμερα:) Πείτε μου και τις δικές σας απόψεις για το θέμα. Παρεπιπτώντως τα MTV VMAS τα είδατε; Τέλειαα *.*

Προσπαθώντας να το παίξω ¨yo'' (όπως το αποκαλώ εγώ) λόγω του καπέλου που φοράω ΧΔ






5 σχόλια:

  1. Πολύ καλές συμβουλές!!! Αν και πιστεύω ότι λίγη μασκαρά στις κάτω και ίσα μια πινελιά στις πάνω βλεφαρίδες είναι ότι πρέπει για να τονίζονται τα μάτια.. Πάντως είναι τέλεια η φωτογραφία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Nα σου πω και εγω τη γνωμη μου! Και εγω οτν βλεπω στο σχολειο κοριτσια με μολυβι στα ματια... ελεος... τιποτα αλλο δεν θα πω! Φαινεται οτι ειναι ΨΩΝΑΡΕΣ! Φαίνονται από αυτό και από την συμπεριφορά... τιποτα αλλο δεν εχω να πω... αλλη μια συμβουλη... ειμαι 13 και εχω σχετικα σπυρακια γιατι το δερμα μου ειναι λιπαρο! Δεν βαζω ποτε make-upγιατι τα καλυπτει και ξερω το αποτελεσμα... Βλεπω στο δρομο 16χρονες και 17χρονες που φοραν make-up για να καλυψουν τα σπυρακια τους και οχι μονο δεν τα καλυπτουν αλλα φενονται πολυ χειροτερα και απο το να μην εχεις... Δεν θα ηθελα να εχω αυτο το αποτελεσμα... για αυτο απο την δευτερα θα αρχισω μια θεραπεια για τα σπυρακια.... οχι αντιβιωσεις... ομοιοπαθητικη θεραπεια... αν το εχετε ακουστα! Τεσπα αυτα απο εμενα! Την τριτη θα εχεται και φωτο μου! Επειδη δεν βγαινω ποτε καλη στις φωτο το αποφευγω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ναι μολύβι,smokey eyes και ένα κάρο make-up.Συνηθισμένα φαινόμενα,ιδικά στην 2 και την 3 (γυμνασίου) και σε όλες τάξεις του λυκείου...Αν δεν θέλεις να την πέσεις άγρια σε κάνα αγόρι ή θα πας σε club έχοντας μεγαλώσει ξαφνικά μερικά χρόνια είναι τέλειος άχρηστα και ψωναρίστικα. Εντάξει είπαμε λίγη μασκαρά,αλλά πέρυσι τουλάχιστον 10 κορίτσια από το τμήμα μου είχαν βάλει ή ψεύτικες ή ένα βουνό μάσκαρα!! Και για τα σπυράκια ο καλύτερος τρόπος για να τα αποφύγεις είναι να πλένεσαι συχνά,να μην τα ξύνεις και να βάζεις λίγη ενυδατική προσώπου 1 φορά την εβδομάδα. Εμποδίζει και τα περισσότερα μελλοντικά σπυράκια!! Εκτός από αυτά που βγαίνουν λίγες μέρες πριν τη περίοδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφηστε το σχολιο σας και μπειτε στην κληρωση για 4 μηνες superstar!