Βαθμολογήστε το blog :

Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2012

Σχολικα Χρονια - Κεφαλαιο 3

-Το ξερω οτι αγωνιζομαι για μια θεση covergirl και miss stardoll world αλλα ρε συ, μια κουκλα ειμαι, εξαλλου το στιλ μου δεν ειναι του κοκκινου χαλιου! Επισης αν η RomanticS κερδισει κατι θα το χασει σιγουρα και  αυτο επειδη εχω φρικιαστικα σχεδια για αυτην!!
Η LifeLashes φοβηθηκε.
-Δεν πιστευω να της κλεψεις τον λογαριασμο!! Ειναι πολυ κακο και αν σε πιασει η διευθυνση θα σε διαγραψει σιγουρα!!
-Ποτε δεν θα εφτανα εκει. Εξαλλου, επειδη ειναι πλουσια νομιζεις πως εχει stardollars; Εγω σου το λεω, αν ειχε θα της περισσευαν κιολας, αλλα δεν βλεπω ουτε δικα της dressup, ουτε διακοσμητικα, ουτε πολλα μακιγιαζ. Μονο τα rares, και αυτα επειδη τα κανει trade. Το trade ειναι παρανομο. Αν την αναφερουμε η RomanticS, καπουτ!!!
Η RomanticS πλησιασε.
-Κοριτσια τι λετε;; Ηρθε ενα καινουριο κοριτσι, η LadyVeil. Ειναι πολυ ομορφη. Θελετε να την γνωρισετε;;; ειπε χαζοχαρουμενα χοροπηδωντας.
Η CuiteRacerM νευριασε.
-Δηλαδη ρε συ, εχουμε μια σοβαρη κουβεντουλα. Μιλαμε για ενα θεμα που μας ενδιαφερει ολες, και δηλαδη ερχεται μια που δεν την ξερει ουτε η μανα της και μας φωναζεις και μας διακοπτεις οτι ηρθε; Δεν μας ενδιαφερει παιδι μου. Ουτε αυτη ουτε κανενας αλλος και καλα θα κανεις να σταματησεις να μας το παιζεις ψυλομητα και να ζησεις την ζωη σου. Εμενα και την κολλητη μου απο δω δεν μας ενδιαφερεις. Γκεγκε;;;

3 σχόλια:

Αφηστε το σχολιο σας και μπειτε στην κληρωση για 4 μηνες superstar!