Βαθμολογήστε το blog :

Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2012

Λοιπόν αυτό είναι το πρώτο κεφάλαιο τις ιστορίας που έλεγα!!Ο τίτλος είναι:

"ΑΠΟΣΤΟΛΗ"

Η Έμιλι έτρεξε κλαίγονατας στο δωμάτιό της, κάθισε στην μεγάλη μαύρη πολυθρόνα στην γωνία δίπλα από το στερεοφωνικό και έβαλε στο τέρμα τη μουσική.
Break a bone
Got me on my knees
You break my heart 
just to watch it 
BLEED
Τα λόγια από το αγαπημένο τις τραγούδι την ηρέμησαν κάπως.Έκλεισε τα μεγάλα γκρι μάτια της." Βαθιές ανάσες, Έμιλι. Βαθιές ανάσες." είπε στον ευτό της. Αλλά ίσως πρώτα πρέπει να εξηγήσω λίγο ποια είναι και γιατί είναι τόσο αναστατωμένη. Η Έμιλι Χίλλς είναι μία από τις καλύτερες κατασκόπους μόνο στην ηλικία των 17. Ο πατέρας της είναι επίσης κατάσκοπος,οπότε είναι κατά κάποιο τρόπο σαν το οικογενειακό επάγγελμα. Αυτός και η μητέρα της δεν ήθελαν να το μάθει,ήθελαν να ζήσει μια φυσιολογική ζωή,αλλά παραήταν περίεργη και έξυπνη για να μην το καταλάβει.Δεν είναι ιδιαίτερα όμορφη, αλλά τα ανοιχτά γκρι μάτια της,σε αντίθεση με τα σκούρα καφέ μαλλιά της κάνουν έναν εντυπωσιακό συνδυασμό. Ο λόγος που είναι τόσο αναστατωμένη; Στην τελευταία αποστολή ίσα που γλύτωσε και όσο για τον συνεργάτη της...Ας πούμε απλώς ότι δεν έμειναν και πολλά πράγματα να θάψουν.Και μόλις γύρισε σπίτι,αντί να τις δώσουν κάνα μήνα άδεια από το αρχηγείο είχαν ΗΔΗ ετοιμάσει καινούρια αποστολή!! Λες και ήταν κανένα άψυχο ρομπότ χωρίς συναισθήματα! Πάντα έτοιμη να φύγει στην άλλη άκρη της χώρας για τις ηλίθιες αποστολές τους!!


  Καθώς ακουγόταν τα τελευταία λόγια άκουσε ένα χτύπημα στην πόρτα.
-Έμιλι,εγώ είμαι.. είπε η μαμά της μπαίνοντας μέσα στο δωμάτιο.
-Φύγε! της φώναξε. Δεν μπορώ να έχω 10 λεπτά την ημέρα μόνη ΜΟΥ, στο δωμάτιό ΜΟΥ; την κοίταξε για λίγο και μετά ξανάρχισε να κλαίει.
-Αγάπη μου ξέρεις ότι δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα....άφησε έναν φάκελο πάνω στο κρεβάτι. Καλύτερα να το διαβάσεις αυτό είναι...
-Ξέρω τι είναι!!! της φώναξε Έχω πάρει 25 τέτοιους φακέλους!! Και είδες τι έγινε τη τελευταία φόρα που δεν τον διάβασα καλά!!! είπε κλαίγοντας.
-Δεν έφταιγες εσύ..
-Ναι,ναι ότι πεις...Απλώς άσε με λίγο μόνη μου!
- Ένταξη.. Απλώς για να ξέρεις φεύγεις σε περίπου 3 μέρες. είπε και έκλεισε την πόρτα πίσω της.

   

5 σχόλια:

Αφηστε το σχολιο σας και μπειτε στην κληρωση για 4 μηνες superstar!